2014年5月28日水曜日

Meeting in Kokura

Dear Sisters and Brothers,

We met on Sunday the 25th of May in Kokura.

Firstly, we shared many updates about the Pleiadian Portal Activation from Cobra and from some of the members who managed to attend the Stein-am-Rhein conference.
We know this activation has been a real success on many levels, but we are also aware that this made the Cabal very angry and many people have already experienced some attacks.
We were so sharing our personal experiences during the activation and the following week.
Many of us are establishing a strong connection to the ET races and 4 people were also able to have a direct visual contact on the night of the activation.
Instead some other people are experiencing attacks both on the physical and etheric plane. Even I received a nice suprise on the morning of the 24th when I realized that someone or something broke into my laptop and formatted it during the night.
We know the Cabal can be very strong, but we are perctly aware of our power and of our final Vicotry of the Light.

After this, we also talked about the QEG device and many progress have been made during this week, you can watch this video here:


Many other people have donated and we are already ordering the parts needed. Very soon we'll be able to announce the final cost of this project.
You can partecipate to this project and donate here:


As programmed, we also worked on the rebuilding of the PFC Japan (Prepare for Change).
We managed to form all of the 6 groups needed and from the next meeting we'll keep working on this. Needless to say, our group has already been working as a real PFC in many fields, but now on we will be also working to support and assist the RM and the general population at the time of the Event.
In the meanwhile our New Renaissance Team is working on the Japanese translation of the official website, which you can visit here:


As usual, we concluded our meeting with the Weekly Liberation Meditation. You can watch the video here:


We will have our next Sunday meeting on the 1st of June in Dazaifu, Fukuoka.

Victory of the Light



皆さんへ

私達は5月25日日曜日は小倉でミーティングを行いました。

スイスのコンファレンスに参加した人達とコブラからのプレイディアンポータル活性化の結果にについて、私達のコンファレンスで共有しました。この活性化は多様な面で成功しましたが、このことはカバルを怒らせてしまい、既に幾人かは攻撃を受けました。そして個人個人どのように感じたかを共有しました。たくさんの人がETとの関係を築き、4人がコンタクトがありました。
幾人かの人々はエーテル・精神面で攻撃がありました。私も例外ではありません、24日の朝、パソコンの電源を付けたら、フォーマットされていました。誰か又は何かが夜中にしたに違いありません。カバルはまだ何らかの力を持っていますが、勝利の栄光の為私達が出せるパワーはどれだけ強いものか気付いています。

世界中で制作しているQEG装置についても話し、多くの進展がありました。ビデオがこのリンクで見られます。


私達の制作グループに、沢山の寄付があり、既に制作に向け資材を発注し始めました。見積もりはまだ返事待ちです。
制作チームに入りたい方・寄付についてはこのリンクへ



計画していたように、25日Preare for Change Japanを再建しました。6グループ必要なのですが、幸運にも私達のグループは全て結成することができました。言うまでもなく、私達は色々な分野でPFCとして既に動いています。ですがこれからは、レシスタンスをサポートし、イベントの為に人々をサポートしていきます。
今ニュー・ルネッサンスグループが日本語に訳しています。



いつものように、地球解放瞑想をしてミーティングが終わりました。



6月1日(日)のミーティングは、
福岡県太宰府市宰府3町目2番3号
太宰府市地域活性化複合施設(大宰府館)
092-918-8700

13時から17時
施設に駐車場がないので、近くのコインパーキングに駐車することになります。

使用料金1280円を参加者の人数で割って徴収させて頂きます。

Victoy of the Light





0 件のコメント:

コメントを投稿