2014年12月1日月曜日

Meditation for Egypt-Victory by Cobra

The protests in Egypt have fizzled out with almost no violence:
http://thecairopost.com/news/129891/news/salafist-front-says-nov-28-failure-let-down-by-other-islamic-currents

This will have a positive effect on the geopolitical situation in the region. Our meditation has been a significant contributing factor to this victory. In the future, we will direct our meditative focus to key points around the planet and nip tensions in the bud before they develop. Those events may be announced just before they happen so fast response will be required.


We were successful, Victory of the Light is near!

エジプトの抗議はほぼ攻撃がなく終息しました:
 
 
このことは現地の地政状況に良い影響を与えるでしょう。私たちの瞑想はこの勝利に意味のある重大な要素を与えました。この先、私たちの集中は地球上で緊迫状態の中にある場所に注がれ、それを防ぐように活動していきます。これらの為の瞑想は事が起こる直前に、皆さんに共有されますので、皆さんの早い行動力が必要です。
 
私たちは頑張りました、勝利への栄光はすぐそこです!

 

0 件のコメント:

コメントを投稿