2014年7月3日木曜日

Meeting in Kitakyushu


Dear Sisters and Brothers,

We had our weekly meeting in Kitakyushu.

Despite some energetic disturbance we managed to complete our weekly mission including the Weekly Liberation Meditation, the Goddess Vortex and the Cosmic Goddess Meditation with the Pink Egg.
You can read about these meditations here:



Our missions are going on well and a we will be able to release more updates about them as soon as the energies will allow us to do so.
This is the reason why I'd like to invite as many as possible to keep donating for the QEG in Japan Project here:


From now on we'll be working to preserve the purity of our Sisterhood of the Rose Group, according to the last Cobra instructions:
''However, there was infiltration in some other groups and/or individuals and this has to be cleared out, since the message of the Sisterhood of the Rose must be kept in its purity. ''

Our next meeting will be in Kitakyushu between 2.00 pm and 4 pm.
Feel free to contact us here: bobcappiello@hotmail.it

皆さんへ

629()は北九州でミーティングを行いました。

エネルギー的な妨げがありましたが、地球開放瞑想、女神のボルテックスそしてピンクの卵の瞑想を含む、私たちのミッションをなんとか完了しました。
これらの瞑想のビデオは以下のリンクから見れます。



私たちのミッションは進行しており、エネルギー的に最新情報を公開するのが可能であれば、直ぐに行います。
私たちは皆さんに、QEG装置製作プロジェクト参加をまだまだ呼びかけています。


コブラの指示により、今から私たちのバラの姉妹グループの清らかさを維持するために活動を行います。
"しかしながら、幾人かのグループ又は個人に潜入行動がありました。バラの姉妹のメッセージの清らかさを保つため、よって、その人たちは取り除きます。”

76日のミーティングは、
生涯学習総合センター
803-0811 北九州市小倉北区大門1丁目」643
電話:093-571-2735

14時から16

Victory of the Light

0 件のコメント:

コメントを投稿